UzFIFA.NET
Xayrli kech,Mehmon!
Soat:00:57
Tavsiya qilamiz:

"Oq-tepa" - "Neftchi" (1:1) uchrashuvini stadiondan kuzatgan Timur Kapadze nimalar dedi?

Fikr bildirish
Fikr qoldirish uchun Ro`yxatdan o`tish lozim!!!


© UzFIFA Group